achterhoekiscomin.reismee.nl

En we zijn weer thuis!

Hallo!

Al bijna een week geleden zijn we weer aangekomen in Nederland. Wat gaat dat toch snel! We vonden het laatste verhaal een beetje gek om mee af te sluiten, dus vandaar dat we nog even een kort verhaaltje schrijven.

We zijn met z'n tienen als groep weggegaan maar zoals jullie wel weten is Jan-Peter vanuit Foz do Iguaçu naar zijn zoontje gegaan in Bordeaux, omdat hij hersenvliesontsteking had. Wat een verschrikkelijke dag was dat, 26 juli. Op die dag merkten we zo sterk dat we niet zomaar ergens zaten, maar gewoon helemaal aan de andere kant van de wereld! Het was voor ons ook erg moeilijk hoe wij dit als groep moesten laten weten aan Nederland. We hebben dit zo goed mogelijk proberen te doen, maar zoals ik al zei viel dit niet mee. Met Maurits gaat het ondertussen langzamerhand beter, en we hopen natuurlijk met z'n allen dat hij er weer helemaal bovenop komt! Als het goed is komen ze morgen naar Nederland.

Voor iedereen was het wel weer erg wennen om hier in Nederland te zijn! Het tijdsverschil speelde daar onder andere in mee, maar vooral het weer verder leven zonder de groep viel mij wel tegen! Wat een geweldige groep waren we met z'n allen

Laughing
! Ondertussen zijn we allemaal wel weer bijna gewend aan het leven hier in de achterhoek. Het was wel fijn dat wij (Pieter, Rosemerijn, Sanne en Annemarie) nog even ons verhaal kwijt konden aan de krant dinsdagochtend! Voor degene die het nog niet weten, er staat een stuk in de tubantia van woensdag over onze reis.

Het was een geweldige reis waarin we zoveel gezien en beleefd hebben! Er zijn zoveel mensen die we moeten bedanken voor het mogelijk maken hiervan! HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL

Laughing
! Jullie moeten niet denken dat onze reis hierbij afgelopen is, want we gaan nog allerlei dingen organiseren om geld in te zamelen voor COMIN en onze reis!

TOT ZIENS!

Rosemerijn