achterhoekiscomin.reismee.nl

Bedankt!

We hebben een heel druk programma, dus af en toe verschijnt ons verslag een dag later. We willen bij deze in ieder geval even iedereen bedanken die met ons meeleeft.

We danken iedereen voor de reacties op foto's en teksten op ons weblog. We hebben zelfs van een aantal mensen extra fotoruimte gekregen, heel leuk, hartelijk dank daarvoor!We hebben nu zeker genoeg ruimte om alle foto's van onze reis online te zetten.

We danken bovendien de steungroep voor de spreuken die we gekregen hebben. Elke dag is dit weer goed voor een inspiratiemoment, de afgelopen dagen zelfs in het Duits vertaald voor de mensen van Comin.

Bovendien danken we iedereen diegezorgd heeft dat we onderweg niet verhongeren. Met name Togetthere voor de chocola, de oma van Annemarie voor de snoepjes,buurvrouw Annie van Jan-Peter voor dechocoladerepen en de hele familie van Sanne.

Elke ochtend is het weer leuk om de reacties te lezen, duswe hopen dat iedereen ons zo fanatief blijft volgen!