achterhoekiscomin.reismee.nl

Collecteopbrengsten voor Comin

Afgelopen zondag was, zoals eerder op ons weblog te lezen, de uitzendingsdienst. In deze dienst is gecollecteerd voor Comin. Deze collecte heeft ruim 500 euro opgebracht. Dit bedrag wordt verdubbeld door de diaconie, waardoor het totale bedrag uitkomt op meer dan 1000 euro!

Zondagavond is een aantal van ons naar de Meergaarden, een verzorgingstehuis in Eibergen, geweest, om daar de avonddienst bij te wonen.In de Meergaarden is een jaar lang gecollecteerdvoor Comin. Wij mochten daar een cheque in ontvangst nemen ter waarde van 1730 euro! Deze cheque zullen wij volgende week in Brazilië aan Hans Trein, de directeur van Comin, overhandigen.

Voor de jaren 2011 t/m 2013 hebben wij ons doelen gesteld voor hoeveel geld wijminimaalwillen inzamelenvoor Comin. Met deze twee bedragen erbij is het minimale doel voor 2012 nu al gehaald! Hier zijn we natuurlijk heel blij mee en we willen iedereen dan ook van harte bedanken die heeft bijgedragen aan deze twee mooie bedragen. Natuurlijk gaan we wel gewoon door met acties houden e.d. om zoveel mogelijk geld op te halen.